Svenske tilstander sjokkerer USA

Slettet bruker
09.07.2019 kl 20:47 738

Myndighetene i flere land advarer turister mot å besøke Sverige
Turister i en rekke vestlige land advares nå for hva som kan skje dersom de reiser til Sverige.

I vårt naboland råder det, ifølge disse offisielle reiserådene, «omfattende gjengkriminalitet» i de større byene. I tillegg refereres det til tyverier på åpen gate.

https://resett.no/2019/07/09/myndighetene-i-flere-land-advarer-turister-mot-a-besoke-sverige/

VIDEO OF MIGRANT GANG SHOVING GUN IN SWEDISH BOY’S MOUTH STIRS CONTROVERSY
“The future seems promising”

A video showing a gang of migrant youths bullying a Swedish teenager by shoving a gun in his mouth and forcing him to dance has stirred controversy.
The short clip shows an obviously traumatized teen being intimidated and kicked.
The gang speak with heavy accents and force the teen to kiss the gun, “which they refer to by a Turkish-derived slang word (Swedish “tabbe”, from Turkish “tabanca”),” reports Sputnik.

https://www.infowars.com/video-of-migrant-gang-shoving-gun-in-swedish-boys-mouth-stirs-controversy/
kokkohill
09.07.2019 kl 20:56 734

Svenske gutter er flink å danse med pistol i munnen ser jeg...

Var det ikke oslo ungdomen som kryper og slikker skoene til herrefolket mediene fortalte oss om .
atnorhe
09.07.2019 kl 21:40 705

Sverige heter fremdeles Sverige, og er fremdeles vårt naboland, men det er det hele. Det er minimalt med eksempler på hva Sverige ble beundret for for 60 år siden.

Sverige som resten av vest-europa er ikke giret for å håndtere "integrerte"migranter som har slått rot. De benytter seg av et system som ikke har reaksjoner for deres oppfatning av "frihet".

Dette er bare begynnelsen. Om en generasjon kommer enda en bølge av unge Afrikanere og Arabere som er født i Sverige, med enda mindre respekt for "det Svenske", osv osv.

Sverige blir et muslimsk land i Nord-Europa fylt opp med skepsis og hat til det hvite Europa.(hvis du blikker, ser du det tydelig) Dette skal nå politikerne "løse" på samme måte som før." Vi må slå ned på den økende rasismen og fremmedfrykten som hersker i Europa"

Det er bare å nyte galskapen, siden det er ikke annet å gjøre.

kokkohill
09.07.2019 kl 22:02 696

Nei har ingen satt grenser før ,blir det ikke satt noen nå. Dette går bare en vei og reflekterte oppegående folk skjønner...
Slettet bruker
09.07.2019 kl 22:12 689

Hei folkens:))

Og...bare rolig, folkens - Zoten var der og så bare idyll, fredsringer i alle forsteder og ikke så mye som røyken etter en bilbrann - hei hvor det går...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Bare
09.07.2019 kl 23:17 667

Amerikanere forventer at Skandinavia fremdeles er fredelig og bebodd av skandinaviske folk.
De reagerer ofte når de ser sentrum i de store byene.Jeg har en del kontakt med amerikanere
som ikke lenger gidder å besøke Oslo,men som finner det ekte norske særpreget blant naturen på Vestlandet
og nordover i landet
polemiker
10.07.2019 kl 01:45 639

Har også noen amerikanske venner, og råder også disse til å droppe Oslo og heller reise direkte videre, Om de vil se en muslimsk enklave har de nok av det i sine respektive hjemsteder. Noen tror meg ikke og tar en runde i Oslo og gir meg tilbakemelding ala "fucking hell" , you was right. Det å møte mellomøsten i Norge var det siste de hadde forventet.

En sightseing på Tøyen eller Grønland gir et inntrykk av en helt anderledes verdensdel en Europa. Føles dessverre ikke like eksotiskt for turister.
Slettet bruker
10.07.2019 kl 06:19 618

Det fine for søta bror er at de valgte dette selv, de har hele tiden vært trofast mot Sosserna.
Slettet bruker
10.07.2019 kl 06:36 613

Flott, håper hele landet står i brann snart.

Sverige har utspilt sin rolle som nasjon. Eneste nytten de nå har er å tjene som eksempel på hva som skjer når folk som Riot og Sotahrøhret får styre immigrasjonen.
Sotah
10.07.2019 kl 06:59 611

Sånn seriøst; amerikanerne har en aldeles spinnvill historie når det gjelder gærninger med våpen. At de skulle bli putebitere og buksevætere av forholdene i lille nokså uskyldige Sverige er såpass kokos at dere skal få ha denne kosetråden i fred for meg fremover. Det er grenser for hvor dum jeg gidder å late som jeg er. Jeg skjønner at målingene for tida som gjør dere desperate, og ser dette tøvet som et utslag av det.
Slettet bruker
10.07.2019 kl 07:16 606

Du skjønner vel at amerikanerne er sjokkert over hvor ille det har blitt i idylliske Europa. Til og med presidenten kjenner til Sverige.