Henrik IVs kanossagang tok angivelig tre dager
før paven ga seg. Erna vet hva hun har i vente resten av uken før de sårete og alle de sytepaver som har kastet seg på begynner å bry seg om noe annet igjen til helgen. Eller kanskje holder de som spiller teater kjeft nå som kommunisten i Rødt via demokratiets spilleregler tvinger dem til å vise hvor ektefølt indignasjonen egentlig er.
Nå: Kveldbønn mot Mekka.
Nå: Kveldbønn mot Mekka.
Daddelvedtak er et pysete utfall i en sak der alle håper på slosskamp med bare never og blod. Greit nok så fikk vi se maks ydmykelse, men hvem gidder å se andre akt om teppet går ned foran scenen akkurat før ingenting skjer. Vi lever i en Netflix-æra, og det gjelder politikken også. Er Trump den eneste som har skjønt det?
Dersom det sitter noen BPere der hjemme som egentlig liker figuren Listhaug, så kan de trøste seg med at nordmenn elsker underdogs. Hvis sytepaveme fortsetter å pushe på for exit-Sylvi etter at hun la seg ydmykende flat, vil opinionen snu til hennes fordel. Og er det en ting som er sikkert, så er det at dagens ledelse i administrasjonspartiet er ute av stand til å tenke en eneste klok tanke, og derfor garantert vil bæsje seg selv på leggen. På ett eller annet vis bæsje seg på leggen.
Etter hva jeg har lest på Facebook og Nettavisen er det ingen mangel på tilslutning til Sylvi. Jeg tror at hun står enda sterke i folks bevisshet etter dette.
Særlig når en tar fram fakta, at Støre setter terroristenes rettssikkherhet foran det norske folks rettsikkherhet. Han vil la domstolene dømme om de skal fratas pass og evt. statsborgerskal, ha ha, sier bare jeg.
Er Mullah Krekar reist ut av landet, hvor mange år, og hvor mange millioner er det siden den første rettssaken? Bevis nok!
Særlig når en tar fram fakta, at Støre setter terroristenes rettssikkherhet foran det norske folks rettsikkherhet. Han vil la domstolene dømme om de skal fratas pass og evt. statsborgerskal, ha ha, sier bare jeg.
Er Mullah Krekar reist ut av landet, hvor mange år, og hvor mange millioner er det siden den første rettssaken? Bevis nok!
Nå sitter Jonas i sin villa på Oslo vest og grubler over hvordan han skal klare å rote til også denne sjansen til å bli statsminister.
Han kan gruble og lyve så mye han vil, men han blir ikke statsminister denne gangen heller.
Gud fri oss fra det!
Hareide får ikke fullmakt til å styrte Sylvi. Krf er under sperregrensen allerede. og FrP er over 15%poeng etter de
siste målingene.
Gud fri oss fra det!
Hareide får ikke fullmakt til å styrte Sylvi. Krf er under sperregrensen allerede. og FrP er over 15%poeng etter de
siste målingene.
Redigert 16.03.2018 kl 23:47
Du må logge inn for å svare
Ja vi elskere underdogs. Hvis bare FrP hadde visst at alt de trengte gjøre for å få tilbake ereksjonen i oppslutningen før forrige valg var å fremprovosere litt hoverende moralsk indignasjon hos en lettantennelig opposisjon, hadde vi kanskje sluppet å ha venstre i regjering i dag. Hadde vært greit.