Om NAS knoter og knater det for mye til, så...

Slettet bruker
07.01.2020 kl 22:45 381

https://e24.no/naeringsliv/i/0nJdMM/norwegian-innfoerer-betaling-for-haandbagasje-som-ikke-faar-plass-under-setet

NAS må vise litt fly- og kundekultur. Blir det for mye knot og knat, så får folk
motforestilling mot å orke å se på NAS sine tilbud.

Under setet foran skal man jo ha beina. Og ofte er det snau beinplass fra før.
Det er under setet man sitter på, det evt. er litt plass. Og hva med å lage litt
større hattehyller, så trillekofferter går inn på høykant ? Og flere dører på flyet,
så inn og ut går raskere. Flyindustrien må tenke produktutvikling på helt sentrale
og kritiske punkter. Ta kostnaden det er å ha 2 dører kontra en. Antagelig oppveies
det mer enn det koster av økt kundetilfredshet. Raskt inn- og ut av et fly er viktig.
Dette har selvfølgelig litt med hvor mange seter og passasjerer det er i flyet å gjøre.
Man kan selge ekstraplasser der dørene er også, eventuelt. Tenk nytt.

Det eksteriørmessige designet på flyene er bra. Men det interiørmessige har
jeg aldri likt. Her burde de fått seg en ny profil. Med varmere og gladere farger.
Om de er redd for flekker på setene, får de anordne seg med vaske- og rensekonsept.
Bytte trekk el. lign. Viktigere med trivelig interiør enn hensynet til vask og rens.

Det må forbindes med noe okej å fly med NAS. Om det ikke gjør det, så titter folk
på andre tilbud først.

Disse tingene må være supergjennomtenkt. Det er her etterspørselen bestemmes.
Masse annet er likt hos alle.

Gjør det enkelt og fornøyelig å være NAS kunde. Det er nøkkelen.
Redigert 19.01.2021 kl 18:05 Du må logge inn for å svare