Fredagskos oppi all dritten
Sotah
10.01.2020 kl 17:02
871
En møkkauke har det vært, det beste å si om den er at den herved er over. Og det er håp om bedre tider fremover. Jeg hiver inn det sedvanlige i bunkersen og gjør som jeg pleier, koser meg med bestevennene her på forumet. God helg både innvortes og utvortes.
The death of one man is a tragedy.
The death of millions is a statistic.
Joseph Stalin
Ja, han burde jo vite det han.
The death of millions is a statistic.
Joseph Stalin
Ja, han burde jo vite det han.
Sjelden trist uke for islamAP AP AP lat: presteterrorsjef ligger nede (seks føtter under men ikke Mjøsa)
Kokt sotegg
med eller uten skall
RETT i trynet. Koslig avbrekk.
snakk om egge røre.
cous cous sotah videre:
Redigert 10.01.2020 kl 17:29
Du må logge inn for å svare
Eller denne:
Ideas are more powerful than guns.
We would not let our enemies have guns,
why would we let them have ideas.
Joseph Stalin
Ideas are more powerful than guns.
We would not let our enemies have guns,
why would we let them have ideas.
Joseph Stalin
Personlig har jeg hatt en ålreit uke, men det krever sin mann å rettleie og korrigere rasister på den rette sti!!
Sotah
10.01.2020 kl 17:55
822
Av praktiske årsaker kjøpte jeg pappvin denne gangen. Første gang på et tiår eller noe sånt. Og det blir den siste. Makan til skvip, åssen holder folk ut dette gang på gang? Måtte sånt skvip aldri passere ståldøra på bunkersen igjen. Jeg ble ufattelig skuffa, rett og slett.
Vin lagd av papp kan aldri bli godt.
polemiker
10.01.2020 kl 18:01
805
Et lite musikals innslag. Aktuelt er det også.
https://www.youtube.com/watch?v=Rprf7fzYJNc&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Rprf7fzYJNc&feature=youtu.be
Pappsatan-vin smaker outstanding.
P: ap ap P papp svin er bare late sos kurs ansatte.
#integreringskurs i sverige og bengland liksom + ho /riotsvensken som suf slør
#aplat islam trampeklapp kos parodi
#SÅ 1999 iallfall er 2019 forbi
#2020 islamapkosidass
#integreringskurs i sverige og bengland liksom + ho /riotsvensken som suf slør
#aplat islam trampeklapp kos parodi
#SÅ 1999 iallfall er 2019 forbi
#2020 islamapkosidass
Redigert 10.01.2020 kl 18:14
Sotah
10.01.2020 kl 18:39
772
Papp, du må skjerpe inn kvaliteten på vinen du produserer. Jeg prøver igjen om ti år og sjekker om du har funnet ut av det. I mellomtida blir det flaskevin.
sofaflat
du lirker deg vante slappe ap øvelser fra kurs
. det er sos apparat øvelser du har levert. fra 1999. Og så kom chorizo med mer av det samme.
du faller gjennomigjen med videre og gamle gode ap koseapparatet som jeg og alla er jeg blitt GLAD I Å HA MED HO KLASSIKE>r
#SOTAJivrig ISLAMLT BORTFORKLART OG SLAPP AP hører med
du lirker deg vante slappe ap øvelser fra kurs
. det er sos apparat øvelser du har levert. fra 1999. Og så kom chorizo med mer av det samme.
du faller gjennomigjen med videre og gamle gode ap koseapparatet som jeg og alla er jeg blitt GLAD I Å HA MED HO KLASSIKE>r
#SOTAJivrig ISLAMLT BORTFORKLART OG SLAPP AP hører med
Redigert 10.01.2020 kl 18:50
polemiker
10.01.2020 kl 18:49
758
Jada, men det ville vært en fordel om hadde dyrket dem selv og ikke svindlet skattebetalerne. Samme greiene skjer i stor skala her på berget også. Flere innvandrerleger er blitt avslørt i å være ganske så rundhåndet med å dele ut uføretrygd til andre innvandrere.
Trygdesvindel har vært et problem også før innvandrer invasjonen, men som vi vet, deres nasjonalfølelse og samfunnsansvar er generelt sett ikke helt på topp. I muslimske innvandrermiljøer er det nærmest status om man kan svindle det offentlige for penger. Litt lavintensitet jihad dette, men det må ikke sier høyt.
I Sverige er det nærmest en epedemi og noe som vil ta fullstendig knekken på Forsäkringskassan i løpet av kort tid. Svenskene vil drømme seg tilbake til tidene da det kun var "eldrebølgen" de behøvde å bekymre seg for. De fleste skjønner at om man tar inn en 25 år flyktning fra Afghanistan eller analfabet fra Somalia er det liten sjanse for at disse menneskene klarer å betale inn nok skatt for å kunne dekke sin egen pensjon. Regnestykket går ikke opp, og er noe som vil komme på toppen av eldrebølgen.
Trygdesvindel har vært et problem også før innvandrer invasjonen, men som vi vet, deres nasjonalfølelse og samfunnsansvar er generelt sett ikke helt på topp. I muslimske innvandrermiljøer er det nærmest status om man kan svindle det offentlige for penger. Litt lavintensitet jihad dette, men det må ikke sier høyt.
I Sverige er det nærmest en epedemi og noe som vil ta fullstendig knekken på Forsäkringskassan i løpet av kort tid. Svenskene vil drømme seg tilbake til tidene da det kun var "eldrebølgen" de behøvde å bekymre seg for. De fleste skjønner at om man tar inn en 25 år flyktning fra Afghanistan eller analfabet fra Somalia er det liten sjanse for at disse menneskene klarer å betale inn nok skatt for å kunne dekke sin egen pensjon. Regnestykket går ikke opp, og er noe som vil komme på toppen av eldrebølgen.
Jeg bidrar med litt musikk til helgen.
Fin video.
https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/j23vb/hylekor-sang-ut-utenfor-sylvi-listhaugs-kontor
Fin video.
https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/j23vb/hylekor-sang-ut-utenfor-sylvi-listhaugs-kontor
polemiker
10.01.2020 kl 18:54
746
Jeg vil anbefale deg å dekantere pappvin. Hell den over i en karaffel og la korken være av en times tid, og du vil oppleve at den vil få en enorm boost.
Hva slags pappvin kjøpte du gett?
Har du astma, er du intolerant for sulfitter, eller handler det bare om jåleri der i Sotistan ?
Sotah
10.01.2020 kl 19:01
728
Et snev av alt det der, kanskje. Men først og fremst er det bare at det smaker usedvanlig dårlig.
polemiker
10.01.2020 kl 19:15
715
Du refser stadig oss her på tråden som ikke er så begeistret for troende muslimer og sier vi ikke må dra alle over en kam. Du later til å gjøre det samme når det gjelder pappvin. Er du blitt en pappvinrasist? Prøv en Cote de Rh.... neste gang.
Sotah
10.01.2020 kl 19:25
705
Jeg har fordommer mot det hvite. Som alle vet. Når det gjelder vin. Ellers skal enhver få mislike en hvilken som helst religion for meg, jeg oppfordrer folk til å være litt kildekritiske når de legger frem ting, bare. Synsing og følelser argumenterer jeg ikke imot, det er bortkasta tid. Men tjue overfallsmenn som ender opp som tre i virkeligheten, da må noen få lov til å si ifra.
Edit; der fikk du et fint sitat, vannhue. Hvis du hopper over det med vin. Pøs på, jag bjudar.
Edit; der fikk du et fint sitat, vannhue. Hvis du hopper over det med vin. Pøs på, jag bjudar.
Redigert 10.01.2020 kl 19:27
Du rasker over svin men sluker fin islam?
Jeg føler ikke med deg slenger
#antiapatisk naturligvis
Jeg føler ikke med deg slenger
#antiapatisk naturligvis
Sotah
10.01.2020 kl 19:32
697
Ellers er jeg i utgangspunktet nokså trofast mot Italia som vinprodusent. Den siste pappgreia er spansk. Annen drue de har der, såvidt jeg vet.
Jeg mener vin er greit i ap sofa.
Tror ikke det er problemet.
Slampeklapp kosekarrierer er et samfunnsproblem vi betaler før og skal måtte høre mye mer sotah fra
#sos ap belæring intergerings industrien
Tror ikke det er problemet.
Slampeklapp kosekarrierer er et samfunnsproblem vi betaler før og skal måtte høre mye mer sotah fra
#sos ap belæring intergerings industrien
Redigert 10.01.2020 kl 19:41
Litt opprydding i dritten - Lurås leser Havfruen, det er jeg sikker på! ;-)))
https://www.youtube.com/watch?v=ZahCuy4IJNA
Etter en liten halvtime med innvortes drittsanering, så smaker vinen mye bedre! ;-)
For det ble ingen krig og det blir ingen krig, uansett hva NRKs "eksperter" - i uniform og skjørt - måtte synse om den saken!
“Greater than standing armies is the power of an IDEA who’s time has come”: https://twitter.com/JohnMappin/status/1211645706534105089
God helg til alle på forumet! 🧜♀️ 😘 🗽
https://www.youtube.com/watch?v=ZahCuy4IJNA
Etter en liten halvtime med innvortes drittsanering, så smaker vinen mye bedre! ;-)
For det ble ingen krig og det blir ingen krig, uansett hva NRKs "eksperter" - i uniform og skjørt - måtte synse om den saken!
“Greater than standing armies is the power of an IDEA who’s time has come”: https://twitter.com/JohnMappin/status/1211645706534105089
God helg til alle på forumet! 🧜♀️ 😘 🗽
Sotah skrev Aha. Da gikk det opp et lys for meg.
Det er ikke mulig zven!?
Gjorde det vondt?
Jeg spør for en venn,vettu.
Gjorde det vondt?
Jeg spør for en venn,vettu.
Sotah
10.01.2020 kl 21:50
629
Venninne mener du FG, forumets lille puddel og Havfruens trofaste logrer. Ikke skap deg.
Jepp,du har en fordom mot det hvite,den è grei.
Har ikke venninner zven,kona har lagt ned forbud mot "det der".
Redigert 10.01.2020 kl 21:51
Fredass kosen har gått helt overstyr med lørdagstråder på mandager.
La alle her hos ho vente til fredags bønnen er ferdig.
#tid for å trekke arneB retorikk ned og holde pusten til fredag
La alle her hos ho vente til fredags bønnen er ferdig.
#tid for å trekke arneB retorikk ned og holde pusten til fredag