Har noen av dere sett en Coronasmittet ?
Svar ærlig nå.
Vet dere om smittet person, som dere er helt sikkert på er smittet ?
Nå snakker jeg ikke om påstått smittede som har vært presentert i media. De holdes utenom her.
Vet dere om smittet person, som dere er helt sikkert på er smittet ?
Nå snakker jeg ikke om påstått smittede som har vært presentert i media. De holdes utenom her.
Nei de er jo inne og borte fra folk.
Det er forresten jeg også i stor grad.
Det er forresten jeg også i stor grad.
Sotah
28.03.2020 kl 07:57
651
Jepp. Kjenner en som nettopp kom hjem fra Ullevål etter noen døgn i respirator.
atnorhe
28.03.2020 kl 09:38
621
Jeg svarer ærlig. Jeg tror jeg har sett noen, men er ikke helt sikker.
Nei. Kjenner ingen og har ikke hørt om noen heller! Heller ikke familiens lengstlevende 95-åring er berørt.
I USA sies det at man må eie minst 3 eiendommer i hundremillionersklassen for å bli smittet! ;-DDD
(Vi har 5 - 7 kandidater her på Tjuvholmen, men de er heller ikke smittet.) ;-DDD
I USA sies det at man må eie minst 3 eiendommer i hundremillionersklassen for å bli smittet! ;-DDD
(Vi har 5 - 7 kandidater her på Tjuvholmen, men de er heller ikke smittet.) ;-DDD
Redigert 28.03.2020 kl 11:11
Du må logge inn for å svare
balder72
28.03.2020 kl 11:14
592
Dette er fiffens rikmannssykdom. Gjerne globalister som reiser verden rundt hele tiden og smitter andre.
på webstream høie, sanner og puddingen :D
Disse LEGENE burde få strenge straffer for misbruk av sin statlige autorisasjon:
Legemiddelverket har innført rasjonering på et legemiddel som kanskje hjelper mot korona. Nå skriver noen leger ut medisinen på blå resept til sine nærmeste. Det har lenge gått rykter om at hydroksyklorokin, som selges under navnet Plaquenil, kan fungere som forebyggende medisin mot koronaviruset og som behandling mot selve sykdommen covid-19. https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/leger-skriver-ut-malariamedisin-til-familie-og-venner/ar-BB11C2TI
("Ryktene" kommer forøvrig fra President Trump, som først måtte tåle løgnmedias hån fordi han mente det var verdt å prøve sulfapreparatet HCQ. Nå når verden tyr til hans råd, er det plutselig bare et "rykte" uten opphavsmann!)
Legemiddelverket har innført rasjonering på et legemiddel som kanskje hjelper mot korona. Nå skriver noen leger ut medisinen på blå resept til sine nærmeste. Det har lenge gått rykter om at hydroksyklorokin, som selges under navnet Plaquenil, kan fungere som forebyggende medisin mot koronaviruset og som behandling mot selve sykdommen covid-19. https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/leger-skriver-ut-malariamedisin-til-familie-og-venner/ar-BB11C2TI
("Ryktene" kommer forøvrig fra President Trump, som først måtte tåle løgnmedias hån fordi han mente det var verdt å prøve sulfapreparatet HCQ. Nå når verden tyr til hans råd, er det plutselig bare et "rykte" uten opphavsmann!)
Redigert 28.03.2020 kl 11:54
Du må logge inn for å svare
Ja jeg kjenner en som har vært innlagt på sykehus, han er hjemme igjen nå. Han er rundt 40 år og ganske sprek men har astma.
Det er også en dame på ca 30 som har vært innlagt, kollega av et familiemedlem.
Det er også en dame på ca 30 som har vært innlagt, kollega av et familiemedlem.
Vet om en på jobben uten at jeg kjenner ham personlig. Han oppga navnet sitt for at andre skulle vite om de hadde jobbet i lag med ham i perioden. Jobber ca. 5-600 der så det er greit å vite.
Boris Johnson - Prince Charles - Tom Hanks .
Jeg har ikke sett eller hørt om noen.
børst
28.03.2020 kl 13:52
512
Nei. Regionledelsen hevder at en på jobben er smittet, men ingen av mine kollegaer vet hvem det er.
Ergo kan vi konkludere med at Corona ikke finnes?
Selv har jeg heller ikke sett eskimoer, indianere, bankranere eller aidssmittede heller etter hva jeg vet så de finnes nok ikke de heller....
Selv har jeg heller ikke sett eskimoer, indianere, bankranere eller aidssmittede heller etter hva jeg vet så de finnes nok ikke de heller....
Jeg har sett en bankraner. True. Litt tragisk historie så jeg utbroderer ikke for mye.