MSEIS: Driften går som planlagt!
https://newsweb.oslobors.no/message/499763
"The coronavirus has so far not had any material effect on ongoing operations. Travel restrictions may affect crew changes going forward, and the company is working with the crews and local authorities to manage the situation. The company has stress tested its supply chain and bought forward critical supplies to ensure continuity of operations."
"The management has started revenue scenario planning based on the current assessment of the coronavirus situation and the lower oil price scenario. The company keeps close contact with its customers as the industry adjusts to the new environment and finds that their focus remains on finding ways to improve reservoir management and increase recovery factors to continue to create value in a low oil price environment. "
"The company’s asset light business model enables Magseis Fairfield to preserve cash in a more uncertain business environment, while at the same time retaining the ability to ramp-up rapidly to execute on new project opportunities."
"The coronavirus has so far not had any material effect on ongoing operations. Travel restrictions may affect crew changes going forward, and the company is working with the crews and local authorities to manage the situation. The company has stress tested its supply chain and bought forward critical supplies to ensure continuity of operations."
"The management has started revenue scenario planning based on the current assessment of the coronavirus situation and the lower oil price scenario. The company keeps close contact with its customers as the industry adjusts to the new environment and finds that their focus remains on finding ways to improve reservoir management and increase recovery factors to continue to create value in a low oil price environment. "
"The company’s asset light business model enables Magseis Fairfield to preserve cash in a more uncertain business environment, while at the same time retaining the ability to ramp-up rapidly to execute on new project opportunities."
27.03.2020 08:04 OB MSEIS
MSEIS - Magseis Fairfield announces award of deepwater OBN program in Mexico
Butikken går uanfektet, sikrer kontrakt, men aksjekursen har stupt.
MSEIS - Magseis Fairfield announces award of deepwater OBN program in Mexico
Butikken går uanfektet, sikrer kontrakt, men aksjekursen har stupt.
PLCS har fått kontrakter i west africa og asia pasific kansellert
PGS melder om vanskelig salg fra biblioteket men ingen kanselleringer av inngåtte kontrakter i ordreboken.
SBX holder kjeft og holder for nesen mens de venter på at vannet kommer over ripa
EMGS viser lederskap og slanker butikken midlertidig
MSEIS melder om at driften går som normalt, i tillegg har de fått ny kontrakt
PGS melder om vanskelig salg fra biblioteket men ingen kanselleringer av inngåtte kontrakter i ordreboken.
SBX holder kjeft og holder for nesen mens de venter på at vannet kommer over ripa
EMGS viser lederskap og slanker butikken midlertidig
MSEIS melder om at driften går som normalt, i tillegg har de fått ny kontrakt
Helt ufattelig at det er mulig å kjøpe MSEIS for 80 øre. Driften går som normalt gjennom denne virus krisen. Brutal oppgang er i vente.
castro1
30.03.2020 kl 10:37
1636
Aksjeguruen fortsetter ser jeg. EMGS er nær skifteretten og Magseis på 0,75 - ned fra 20,-
Alt er nok Seabird sin skyld ..... LOL
Alt er nok Seabird sin skyld ..... LOL
Emisjonen i frebruar ble kjørt på 3,40kr. Det skulle bli sånn cirka 300% opp dit fra dagens nivå.
Single Malt
30.03.2020 kl 14:07
1440
Verdien selskapet på et par hundre mill er muligens en smule lav.....
Sånn er det, når folk ikke forstår hva havbunnseismikk brukes til. Men jeg takker og bukker for billige aksjer
really
30.03.2020 kl 23:28
1234
Det har ikke falt det inn at det er akkurat det de gjør. Når ingen forstår det du forstår er det gjerne en grunn til det.
Mens de fleste som skriver her inne, skriver noe drit og forsvinner etter kort tid, når de har bommet, har jeg lang dokumentasjon på mitt syn. To eksempler:
Jeg har vært konsekvent negativ til BDRILL og fått rett
https://finansavisen.no/forum/thread/16117/view Lest over 50.000 ganger
Jeg har vært konsekvent negativ til PGS og fått rett
https://finansavisen.no/forum/thread/15359/view Lest over 20.000 ganger
Jeg kan også nevne at jeg bommet på Vistin, men fikk solgt i dag på open, så da ble det et lite tap jeg kan leve fint med. Ikke voldsomt stor post heller. Hadde tro på at IMO skulle slå til med full kraft, men det skjedde ikke. I tillegg kunne man se på open, at kursen ikke doblet seg på korona-nyhet heller, så da ble valget enkelt. I kveld, annonserte Vistin at de har kvittet seg med alle posisjonene sine med tap, så timingen min med exit var heldig der.
Jeg har vært konsekvent negativ til BDRILL og fått rett
https://finansavisen.no/forum/thread/16117/view Lest over 50.000 ganger
Jeg har vært konsekvent negativ til PGS og fått rett
https://finansavisen.no/forum/thread/15359/view Lest over 20.000 ganger
Jeg kan også nevne at jeg bommet på Vistin, men fikk solgt i dag på open, så da ble det et lite tap jeg kan leve fint med. Ikke voldsomt stor post heller. Hadde tro på at IMO skulle slå til med full kraft, men det skjedde ikke. I tillegg kunne man se på open, at kursen ikke doblet seg på korona-nyhet heller, så da ble valget enkelt. I kveld, annonserte Vistin at de har kvittet seg med alle posisjonene sine med tap, så timingen min med exit var heldig der.
Redigert 31.03.2020 kl 00:01
Du må logge inn for å svare