Donald Ducks legeskole

Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:26 3266

At Trumps favoritt medisin Chlooroquin, har hatt et par nedslående studier i det siste forhindrer ikke pressidenten fra å fortsette å tenke høyt om hvordan man kan kurere COVID-19

Trump suggests injecting coronavirus patients with light or disinfectants to cure them

https://www.washingtonpost.com/world/2020/04/24/coronavirus-latest-news/#link-Q57IYEMZONHGHANC5XIAZENJ3M

Here is Dr. Birx's reaction when President Trump asks his science advisor to study using UV light on the human body and injecting disinfectant to fight the coronavirus.
https://twitter.com/Daniel_Lewis3/status/1253482576699969537
Redigert 24.04.2020 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:28 1421

** Bleach & Isopropyl Alcohol Work to kill virus in 5 min https://www.youtube.com/watch?v=6z6sxfva7Do&t=22m15s
Både drikkevannet våres og offentlige svømmebaseng inneholder blekemiddel som Klor! Vi drikker blekemiddel allerede!
CCP - Chinese Communist Party. "Kina-Virus" er visstnok rasistisk. "CCP-Virus" eventuelt "WHO-Virus" er ikke rasistisk.

28. mars 2020 Hydroxychloroquine(HCQ) Treatment Effective on 699 Patients
https://www.youtube.com/watch?v=1TJdjhd_XG8&t=8m10s

- The virus infects the lung tissue
- 2 types of cells. Cilia and Goblet cells. The cells make mucus and help clear debris

Når CCP-Viruset kommer inn i lungene låser den først opp cellen med Coronaen på virusoverflaten. Deretter overtar den cellens mitokondrium, som energibærer for sin egen replikering. Dermed blir ikke cellens egentlige funksjon opprettholdt, og avfallstoffene i lungene blir ikke fraktet ut.
Dr. Vladimir Zelenko ved Curious Joell i NY har behandlet hundrevis av CCP-Virus Pasienter med HCQ, Vitamin, Sink og Azithromycin. Resultat 100% suksess! Og NULL tilbakefall.

(Sesong-influensaen)Lulu infected 40 million people killed 50,000 last year.

Azithromycin/Zithromax: Azithromycin is an antibiotic that fights bacteria
Vitamin, Sink styrker imunfosvaret ved å bidra til å hindre at celler blir invadert av virus på en slik måte at viruset ikke makter å replikere selv etter at cellen er invadert. HCQ bærer så å si Vitamin og Sink inn i celler, slik at Vitamin og Sink kan gjøre jobbem med å beskytte mitokondrium.
Grunne til at Azithromycin blir benyttet er at tilstanden CCP-Viruset skaper gir grobunn for opportunistiske bakterier til å invadere lungene.

Personer under 60 som er friske og raske men smittet av CCP-viruset blir ikke behandlet av Dr. Zelenko, fordi imunforsvaret hondterer sykdomsforløpet. Men Zithromax(1 pille 500mg/dag) kan foreskrives for å hindre sekundær komplikasjon.
HCQ 200mg 2 ganger daglig i 5 dager. I ICU(Intensive Care Unit) 400mg 2 x daglig.
Sink 220mg 1 gang daglig i 5 dager. Anbefalt dose i Norge ser jeg er 10mg, men da for daglig vedlikehold og ikke som medisin under sykdom.

Et 10 dagers sykdomsforløp koster 20$ i pillebruk
-----------------------------------------------------

HCQ er ikke virkestoffet! Sink og Vitamin er virkestoff! Azithromycin er et antibiotikum som forhindrer bakteriedannelse.

HCQ er et hjelpestoff for penetrering av celleveggen for å lette tilgangen for Sink og Vitamin. Azithromycin er et forebyggende medikament.
Redigert 25.04.2020 kl 11:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:33 1412

Idiot Alchemist Donald Trump Says Sun and Bleach Will Save You

Never forget that the man spouting a stream of absurd bullshit is the President of the United Fucking States.

Abandoning the little things like science, medicine, chemistry, and pharmacology, Alchemist in Chief Donald Trump used his daily rant session to leap so far off the deep end that viewers would not have been shocked to see him in a wizard’s robe covered in mystic symbols.

“So supposing we hit the body with a tremendous — whether it’s ultraviolet or just a very powerful light,” Trump said. “And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or some other way and I think you said you’re going to test that too.”

Case closed!

https://www.thedailybeast.com/donald-trump-idiot-alchemist-says-sun-bleach-will-save-us?ref=home

Redigert 24.04.2020 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:35 1389

Den aller største Kukskallen her er nok deg selv!
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:37 1386

Kanskje noen kan fortelle Donald at feber er kroppens naturlige måte å bekjempe infeksjoner.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:40 1375

Jaha? Og hva mener du med det? Synes du det er fornuftig at presidenten tenker høyt om å varmebehandle kroppen innvendig og injisere disinfectant?
Fluefiskeren
24.04.2020 kl 09:40 1371

Nå også på NRK

«Under pressebrifingen i Det hvite hus torsdag foreslo president Trump blant annet at man kanskje kan sprøyte inn desinfiserende middel i kroppen som en slags «vask» for å bli kvitt viruset. Han hadde først presentert hvordan viruset reagerer på ulike temperaturer, klima og overflater.

– Og så ser jeg et desinfiserende middel som slår det ut på ett minutt. Ett minutt, utbrøt presidenten og kom med forslaget om å injisere det rett i kroppen for en innvendig virusvask.

– Det høres interessant ut for meg, sa Trump»

https://www.nrk.no/urix/trump-far-kritikk-for-a-anbefale-tvilsomme-koronabehandlinger-1.14993736

Sprøyte desinfiseringsmidler rett inn i blodet....... Riktignok er Trump en av de som kan dette viruset best som han sier, men han får neppe nobelsprisen i medisin denne

Det er virkelig grunn til å spørre om det har begynt å rable for denne mannen. Dette landet kan da virkelig ikke gå på fire nye år med han som president. Hold han langt unna den sorte boksen.
Redigert 24.04.2020 kl 10:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:40 1365

Deg selv sammen med MSM som en egentlig blir Kukskalle av å lese og lytte til. Så vi skjønner jo hvorfor du er en sånn inn i h... Kukskalle!
Når du ikke engang er interessertt i å hjelpe deg selv, så kan du ikke forvente at andre heller vil!
Redigert 24.04.2020 kl 09:46 Du må logge inn for å svare
kokkohill
24.04.2020 kl 09:41 1453

Dette syke hatet til disse jabbeklovnene står på trykk i alle medier . Hvermannsen har begynt å snakke om dette og stiller spørsmål.

Jabbemediene sin tid er over innen ett år , folket vil ikke betale for dette...
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:47 1433

Kan du svare på spørsmålet mitt? Synes du Trumps råd var fornuftig og noe du selv vil prøve om du blir syk?
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:48 1433

Og hva mener du med dette? Jeg har linket til videoen i første innlegg.
Skal media sensurere Trump mener du?
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:50 1424

Hvorfor ser dere ikke heller pressebriefen selv i stedet for FakeNews som allerede ble EXPOSED i går kveld på @REALQ.

Dette er Fake News som NRK har committed seg til å kjøre mot Trump 24/7 - som Jabbe og Flua kolporterer videre. 🤡🤡🤡

Redigert 24.04.2020 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:51 1421

Hvorfor kaller du det fake news? Jeg har lagt ved videobevis.

Her har du den engang til

https://twitter.com/Daniel_Lewis3/status/1253482576699969537
Redigert 24.04.2020 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:53 1412

Videobevis på HVA??? Dr. Birx' uttrykksløse ansikt?
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:54 1410

Hører du ikke stemmen til Donald? Skjønner du ikke engelsk?
Slettet bruker
24.04.2020 kl 09:57 1406

Jeg så hele briefen, Jabbe!

Her har du bevis på effektiv tuberkulosebehandling fra tiden før Big-Pharma tjente seg rike på antibiotika:
https://whathasbeenread.files.wordpress.com/2015/05/tb_killer.jpg
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:00 1392

"Jeg så hele briefen, Jabbe!"

Så hvorfor disse anklagene om Fake news?

Her er videoen med fokus på Trump istedet for på Birx reaksjon. Fra 1.40

https://www.youtube.com/watch?v=QtgVxGkrX1Y
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:00 1384

… Alle lot seg ikke redde, men alle lar seg ikke redde på antibiotika heller!

Og heisann, nå virker visst ikke antibiotika lenger - men sola er fortsatt gratis - og lufta er for alle!
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:02 1387

"Her har du bevis på effektiv tuberkulosebehandling fra tiden før Big-Pharma tjente seg rike på antibiotika:"

Big Pharma tjener seg ikke rik på Tuberkolosebehandlingen fordi sykdommen mer eller mindre er utryddet med vaksiner.
Fluefiskeren
24.04.2020 kl 10:02 1382

Foreslår at Donald Trump skifter navn til Donald Duck og gifter seg med Havfruen. Hvorfor skulle media lyve om dette? Det står jo overalt.

https://www.tv2.no/nyheter/11399407/

«Gupta mener Trumps mange medisinske råd utgjør en fare for amerikanerne.

– Det er utrolig farlig. Det er folk som følger hvert ord presidenten sier, advarer Gupta, som ikke er alene i sin kritikk av presidentens uttalelser.

– At presidenten faktisk spurte om injeksjon av desinfeksjonsmidler ga meg hakeslepp, sier Irwin Redlener, leder for Det nasjonale senteret for kriseberedskap ved Columbia University til TV-kanalen MSNBC.»
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:03 1380

Kanskje Jabbe kjenner til at også kreft kan behandles med lys og varme satt med nål rett i svulsten?

Big-Pharma's cellegift tar livet av kreften ved å ta livet av hele pasienten. På den måten kan vi drepe virus også!
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:04 1369

Antibiotika resistens er nok et av de største helseproblemene verden står overfor men dette er en avledning fra topicen. Jeg vil vite hvorfor du kaller det fake news når media gjengir det Trump sier.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:04 1367

På at Trump var storkæll og foreslo injisering av desinfiserende midler. Sjøl anbefaler je injisering av antibac, rødsprit og tresprit gett. Hvis man skal injisere lys i kroppen så kan man legge lysfiberkabler rett inn i hovedpulsåren, da vil lyset spre seg i hele kroppen veldig fort og ødelegge koronaviruset se.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:04 1366

Trump er godt gift med vakre Melania, Flue! 😉

Du stiller feil spørsmål - det rette spørsmålet er: Hvorfor i all verden skulle TRUMP lyve om dette?

Fake News vrir litt på vinklingen og vips så har de nyansert en løgn!

Redigert 24.04.2020 kl 10:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:09 1353

"Hvorfor i all verden skulle TRUMP lyve om dette?"

Åpenbart fordi han er uansvarlig og rape gal.

"Fake News vrir litt på vinklingen og vips så har de nyansert en løgn!"

Hvordan ble vinklingen vridd?
Redigert 24.04.2020 kl 10:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:10 1347

Dere får holde på - Trump spiller sjakk med dere - ETT TREKK AV GANGEN - så når dere har hisset dere opp og hyler og skriker så setter han rolig inn sitt SJAKK MATT!

Appear weak when you are strong! - Sun Tzu.

Dere lærer ALDRI - verken fake news eller dere libtards! - #StableGenius

Redigert 24.04.2020 kl 10:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:13 1343

Trump hadde ikke engang taklet brettspillet ludo.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:15 1332

Jabbe: "Hvordan ble vinklingen vridd?"

Ved å presentere deg en overskrift først som er mind-control for den som ikke vet at overskriften er løgnmedias narrativ og ikke sannheten!
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:23 1320

Alle overskriftene du allerede hadde puttet inn i knortskallen din før du laget denne tråden! (En del av dem listet på @REALQ)

Vi sier gjerne at Trump spiller 5D chess vi som har lært #StableGenius å kjenne:
The act of playing a stratagem, moves ahead, in such a multi-layered, brain sparklingly sophisticated process, that no one outside of the gamer's own mind even has a biscuit of what is going on until days, weeks or even months later, maybe even never, unless informed in great detail or being a spectacular genius themselves.

Trump er en moden mann - han spiller 5D chess, og han tåler at libtards og FakeNews latterliggjør ham inntil han setter inn #TrumpCard!

Dere som er ignorante har noe å glede dere til! ;-DDD

Redigert 24.04.2020 kl 10:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:27 1316

Kan du gi meg en overskrift du mener var fake.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:28 1312

Gå til @REALQ og les dritten sjæl - der finner du en liten oversikt...
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:33 1301

Jeg vet ikke hva RealQ er. Kan det være så vanskelig å lime inn en overskrift om denne saken du mener er fake?
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:45 1290

Og Havfruen leter og leter og leter.......
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:50 1287

Jeg forer ikke trollet, Jabbe!

Du har selv en FakeNews overskrift på denne tråden.

Sannheten - Donald Trump 23. april 2020: "I just put it out there - I don't know - I'm not a doctor!"

I 5D chess betyr det at heller ikke MDs vet mer enn de vet - både SOL og HCQ er bevist - det er ikke vaksinen Big-Pharma "holder på å utvikle".
Sagt på en annen måte: hvis du var døende... hva ville du ha gjort? Prøvd eksisterende kur (takk Larries for detaljer) eller ventet?
Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:59 1279

"hvis du var døende... hva ville du ha gjort? Prøvd eksisterende kur (takk Larries for detaljer) eller ventet?"

Om eksisterende kur var den som gav meg best sjanse til å overleve så hadde jeg nok godt for denne, noe den amerikanske studien for hydrochloroquin på pasienter som var døden nær viste. Flere i gruppen som fikk medisinen døde enn i gruppen som ikke fikk medisinen. Jeg hadde iallefall ikke forlangt å bli injisert med desinfectionsmiddel. Ville du forlangt en slik injection?
Redigert 24.04.2020 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 11:02 1268

"Jeg forer ikke trollet, Jabbe!"

Nå er du feig og uredelig. Du anklager media for fake news i denne saken men er ikke istand til å gi eksempler. Det eneste eksempelet sålangt er altså tittelen på denne topicen. Jeg er ikke media.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 11:11 1259

Døende dør overraskende ofte, Jabbe, det er et sørgelig faktum! ... Noen er heldige og blir reddet av en kur.

Trump overlater til leger å forordne kuren - det han sier er at rådene fra WHO ikke redder noen.
Og hint: Ventilators som alle roper etter fører til DØD for de som har lungene fylt av tyktflytende seigt slim!
But who is Trump to say that - he's not a medical doctor!

Du må være like hjernevaska som libtarden som spiste akvarie-rens hvis du ville injisere Klorin rett i blodet! 😄😂🤣

PS. Jeg har gitt deg eksempler på @REALQ tråden - og jeg har annet å gjøre enn å fore trollet - ikke alle har 24/7 her som deg!

Redigert 24.04.2020 kl 11:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 11:46 1243

"Du må være like hjernevaska som libtarden som spiste akvarie-rens hvis du ville injisere Klorin rett i blodet!"

Det var ikke mitt forslag. Det var Donald Trumps forslag, Beklagligvis er det folk som tror på ham, om de er libtards eller ikke spiller ingen rolle.

Registrer at du vil si nei til ventilator til tross for at du ikke klarer å puste med egen hjelp. Good luck with that.

Venter fortsatt på eksempler på fake news angående denne saken.
Redigert 24.04.2020 kl 11:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 11:49 1482

Jabbe-jug! - Trump har aldri sagt at noen skal spise akvarierens eller behandle seg selv uten lege-hjelp!

Nå er du så på trynet at jeg ikke gidder deg mer!

Redigert 24.04.2020 kl 11:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 11:59 1464

Nå får du holde deg til topicen. Trumps forslag som jeg reagerte på var injisering av disinfeksjon og innvandig varmebehandling. At noen tok akvarierens fordi det hadde lignende navn som medisinen Trump pushet er en annen sak.

Fortsatt klarer du ikke å rydde opp i din egen uredlighet ved å vise til fake news som omhandler denne saken.

Betyr det at din påstand var fake?

Redigert 24.04.2020 kl 12:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:08 1449

Qanon kulten var forøvrig tidlig ute med horrible kjerringråd mot Covid-19.

Her er en tråd jeg laget i januar om saken.

https://finansavisen.no/forum/post/1489891/report
Fluefiskeren
24.04.2020 kl 12:12 1441

Så pressebriefen på NRK. Den er helt riktig gjengitt riktig fra både NRK og andre medier. Dette er slett ikke fake news. Man kan selvsagt lage seg en konspirasjonsteori om at det ikke var Trump, men at det var en stand in, men det blir for dumt. Det han sa med at sol, uv-stråling kan det godt ligge fornuft bak, men å sprøyte «antibac» inn i kroppen er jo helt absurd. Håper ikke noen prøver det.

Han oppfordrer riktignok ikke direkte folk å prøve det, men vil at legene skal teste ut dette. Foruten at det er et håpløst teori kan han sette griller i hodet på fansen. Han har i det hele tatt taklet krisen til 1 på en skala fra 0-10.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:24 1428

Breitbart prøver seg på en factcheck men lykkes ikke spesielt bra.

"Trump used the word “inject,” but what he meant was using a process — which he left “medical doctors” to define — in which patients’ lungs might be cleared of the virus, given new knowledge about its response to light and other factors."

Påstanden deres er altså at han mente noe annet enn det han sa. Dette er forøvrig en gjenganger med Trump. Jeg har ikke tall på alle ganger hans forsvarere sier at han egentlig mente noe annet.

https://www.breitbart.com/the-media/2020/04/23/fact-check-no-trump-didnt-propose-injecting-people-with-disinfectant/
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:26 1426

"Det han sa med at sol, uv-stråling kan det godt ligge fornuft bak"

Ja, men ikke innvendig. Hadde han feks foreslått sauna så hadde jeg ikke sagt et ord.
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:39 1414

Ref uttrykket til Dr. Birx i videoen i TS. Det må være fortvilende at de samtidig som de prøver å hjelpe landet gjennom pandemien må forholde seg til Trumps idiotiske utspill. Det må være en fryktelig vanskelig jobb og all ære til både henne, Dr Fauci og faktisk også Mike Pence.

Tidligere i uka hørte vi også at sjefen for utviklingen av vaksiner plutselig ble forflyttet etter at han hadde insistert på grundigere testing av Trump's mirakel medisin Hydroxin Chloroquin.

https://www.politico.com/news/2020/04/22/hhs-ousts-vaccine-expert-as-covid-19-threat-grows-201642
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:43 1497

Hvordan tror du sepsis (blodforgiftning) behandles, Jabbe?

Det er umulig å debattere all din uinformerte jabbing - tid og ord strekker ikke til - og du kaster stadig inn nye stråmenn!

Trump er i motsetning til deg svært informert og har tilgang på det meste av det beste når det gjelder medisinsk forskning, men han motarbeides av sterke korrupte interesser som er ute etter å gjøre store penger på sykdom og død, slik alle samfunnsområder er overtatt av korrupte krefter under globalismen. Denne pandemien intet unntak - FN/WHO har satt slagsiden til og styrer nå verden (NWO) med total shutdown av verdensøkonomien og depopulasjon.

Dessverre for dere som er så glad i totalitære regimer og korrupsjon så finnes det fortsatt seriøse motkrefter i verden!

Du kan begynne med litt lesestoff og bestille boken du kan regne med at Trump kjenner og har dialog med forskerne bak:

Plague of Corruption
Restoring Faith in the Promise of Science
Kent Heckenlively, Judy Mikovits
272 Pages
April 14, 2020
ISBN: 9781510752245

Kent Heckenlively and Judy Mikovits are fighting corruption in science.

Dr. Judy Mikovits is a brilliant researcher shaking up the old boys’ club of science with her groundbreaking discoveries. She has uncovered decades-old secrets that many would prefer to stay buried.
From her doctoral thesis, which changed the treatment of HIV-AIDS, saving the lives of millions, to her spectacular discovery of a new family of human retroviruses, and her latest research which points to a new golden age of health, Dr. Mikovits has always been on the leading edge of science.
Dr. Mikovits has seen the best and worst of science. When she was part of the research community that turned HIV-AIDS from a fatal disease into a manageable one, she saw science at its best.
But when her investigations questioned whether the use of animal tissue in medical research were unleashing devastating plagues of chronic diseases, such as autism and chronic fatigue syndrome, she saw science at its worst.
If her suspicions are correct, we are looking at a complete realignment of scientific practices, including how we study and treat human disease.
Recounting her nearly four decades in science, including her collaboration of more than thirty-five years with Dr. Frank Ruscetti, one of the founders of the field of human retrovirology, this is a behind the scenes look at the issues and egos which will determine the future health of humanity.
Kent Heckenlively and Judy Mikovits are fighting corruption in science.
Dr. Judy Mikovits is a brilliant researcher shaking up the old boys’ club of science with her groundbreaking discoveries. She has uncovered decades-old secrets that many would prefer to stay buried.
From her doctoral thesis, which changed the treatment of HIV-AIDS, saving the lives of millions, to her spectacular discovery of a new family of human retroviruses, and her latest research which points to a new golden age of health, Dr. Mikovits has always been on the leading edge of science.

GOD LESING, JABBE! Og pell deg vekk til du har mer enn NWO/FakeNews narrativet å diskutere!

Redigert 24.04.2020 kl 12:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:53 1489

"Trump er i motsetning til deg svært informert og har tilgang på det meste av det beste når det gjelder medisinsk forskning"

I mitt forrige innlegg berømmet jeg to av hans medisinske eksperter så dette er vi enige om. Problemet er at Trump sier ting de absolutt ikke har rådet ham til å si.

Venter fortsatt på at du skal legge frem eksempler på fakenews varianter av det denne topicen handler om.

Det var da fryktelig vanskelig.

(Forøvrig vet jeg ikke hvordan blodforgiftning behandles og det er også irrelevant i denne sammenhengen. Det er mange sykdommer i dag som behandles på måter som var utenkelig i gamle dager. Feks cellegift, radioaktivitet og vi har jo også Photocure med sin lys behandling, av kreft. Alle disse metodene er imidlertid forsket på i mangfoldige år.)

Hva mener du med at jeg skal pelle meg vekk? Fra min egen topic eller fra forumet?
Redigert 24.04.2020 kl 13:01 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
24.04.2020 kl 13:00 1478

Nei. Selvsagt ikke. Jeg oppfattet det mere som at viruset vil ha kortere levetid ute hvor det blir utsatt for uv-stråling og solvarme. At det vil ha redusert levetid på overflater og kanskje som aerosoler i luft.
Redigert 24.04.2020 kl 13:03 Du må logge inn for å svare