Trump spiller 5D Chess

Slettet bruker
24.04.2020 kl 10:55 318

Havfruen sier Trump spiller 5D chess. Jeg er ikke kjent med dette uttrykket. Kun noen få personer i en okkult sekt som følger ett internett trolll som kaller seg Q er i stand til å tolke hva Trump egentlig mener. Ikke akkurat folkets president altså.

Jeg har tidligere hørt om uttrykket 4D chess, som også er kompliserte greier.

4D chess
The act of playing a stratagem, moves ahead, in such a multi-layered, brain sparklingly sophisticatedly process, that no one outside of the gamer's own mind even has a biscuit of what is going on until days, weeks or even months later, maybe even never, unless informed in great detail or being a spectacular Autist themselves.
Man, I didn't see it at the time but all those seemingly reckless bombings that Trump was getting up to, hell that didn't end so bad. The world is at peace now and the rapture is occuring. That's pretty sweet, huh? So that's what 4D chess was alluding to

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=4D%20chess

Redigert 24.04.2020 kl 10:55 Du må logge inn for å svare
Fjordgubben
24.04.2020 kl 11:55 306

Har sett litt på fenomenet "Q", er jo nærmest en ny jesus dette.

Vi vet sånn nogenlunde hvem "læresveinene" er.

Det er tre spørsmål som dukker opp i hodet, hvem er Judas, hvem er "sjuende far i huset" og når kommer "bibelen"?
Redigert 24.04.2020 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.04.2020 kl 11:59 301

Svaret er ALDRI, gubben!

Think for yourself! Q
Slettet bruker
24.04.2020 kl 12:16 285

Je har spelt sjakk mot Donald flere ganger je, han er slett itte dårlig. Men blir litt for ofte standard siciliansk åpning med'n, og da tæk je'n lett.
Han er verre å ta når han legger vekk tvitringen og konsentrerer seg og starter med indisk åpning og forsvarer seg med slavisk.
Da han slo meg en gong på den måten ville han gi meg en seilbåt i ren begeistring, som viste seg å bety å låne hans seilbåt i Martha's Vineyard, dvs. i Kennedytraktene, bare at Donald passer på å ha en større båt, hirr.
Men detta med 5D det forstår je itte hva man mener med se
Slettet bruker
24.04.2020 kl 13:24 263

Er dette et eksempel på Trumps 5D Chess?

President Donald Trump and Vice President Mike Pence repeatedly told Georgia Gov. Brian Kemp that they approved of his aggressive plan to allow businesses to reopen, just a day before Trump pulled an about-face and publicly bashed the plan, according to two administration officials.

https://apnews.com/a031d395d414ffa655fdc65e6760d6a0

Den republikanske guvernøren Kemp ble på gårsdagens pressebriefing ettertrykkelig kastet under bussen for å gjenåpne for mye i Georgia.

The extraordinary reversal — and public criticism of a GOP ally — is only the latest in a series of contradictory and confusing messages from the president on how and when he believes governors should ease stay-at-home orders intended to stop the spread of the deadly virus. It demonstrates the political risk for governors in following the unpredictable president’s guidance.

Redigert 24.04.2020 kl 13:25 Du må logge inn for å svare