Resett
Lesere er vel stort sett Frp'er, flatjordere og andre konspirasjonsteoretikere.
Nei. Nå er du veldig forhåndsdømmende og drar alle under en kam. Du er vel ikke en FRP'er..? Du er vel ikke en rasist..?
Da må en se på årsaken til at nordmenn kritiserer innvandrere. Årsaken er deres fanatiske holdning og praktisering av religionen islam, men islam er ingen rase, så hvorfor lage utnavn på FrP-er? Det er blitt venstresidens mantra at motstand mot innvandring av muslimer er rasistisk. Likeså har innvandrernes klanmønster ført til store konflikter innad i innvandrernes slekt, eller klaner.
Men den største motstand er at nordmenn må betale mer skatt og avgifter, pga. den store prosenten av innvandrere som ikke jobber, men forsørges av den norske stat.
Men den største motstand er at nordmenn må betale mer skatt og avgifter, pga. den store prosenten av innvandrere som ikke jobber, men forsørges av den norske stat.
Å je tenker nøkk bæsjkåre er medlem i Rødt gett du
Det blir fra hvor en selv står man kan sette merkelapper på media som Resett. Jeg holder meg til NRK som speilet på hva som skjer av forskjellig i vårt samfunn. Jeg er pk og har tenkt meg på den linjen ut livet. Ingen grunn til å politikere som Resett har tilbøyeligheter til å gjøre. Pk er objektivt nok.
Niks. Du tar feil som vanlig, Anork. PK er et stort feilspor gett.
*PrtRfRTrfRrFfrRpSsrSTrRffffRptschfrrRRRRLjutt*
*PrtRfRTrfRrFfrRpSsrSTrRffffRptschfrrRRRRLjutt*