<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Digitalisert kundeopplysning

Det lille IT-selskapet Databeat vil digitalisere markedet for elektroniske reklameskilt, og kaprer nå store markedsandeler fra tradisjonelle aktører. 

Publisert 30. aug. 2020
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 563 ord
Article lead
lead
UNDERDIGITALISERT BRANSJE: Gründer og daglig leder i programvareselskapet Databeat, Øyvind Andhøy, har ambisjoner om å få slutt på gammeldags teknologi og høye marginer i markedet for digitale oppslagstavler og reklameskilt.  Foto: Grunde Grimstad
UNDERDIGITALISERT BRANSJE: Gründer og daglig leder i programvareselskapet Databeat, Øyvind Andhøy, har ambisjoner om å få slutt på gammeldags teknologi og høye marginer i markedet for digitale oppslagstavler og reklameskilt.  Foto: Grunde Grimstad