<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kjøper seg større i Sverige

The North Alliance regner med at datadrevet markedsføring vil stå for 25–30 prosent av omsetningen om et par år. Nå har selskapet kjøpt nok et selskap.

Publisert 13. aug. 2020
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 728 ord
Article lead
lead
OPPKJØP GIR MULIGHETER: – Mange virksomheter har ennå ikke begynt å utnytte mulighetene som ligger i strategisk bruk av data i salgs- og markedføringsøyemed. Det finnes et enormt uutnyttet potensial her, sier konsernsjef Thomas Høgebøl i NoA. Foto: Andreas Klemsdal
OPPKJØP GIR MULIGHETER: – Mange virksomheter har ennå ikke begynt å utnytte mulighetene som ligger i strategisk bruk av data i salgs- og markedføringsøyemed. Det finnes et enormt uutnyttet potensial her, sier konsernsjef Thomas Høgebøl i NoA. Foto: Andreas Klemsdal