PETRONOR - Et selskap som tjener inn HELE markedsverdien på 1 år

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
10.01.2024 kl 12:26
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Fresh Prince
PNOR 02.06.2023 kl 14:17 428803

Tenker det er på tide å lage en ny tråd om PetroNor som gir litt mer oversikt over selskapet og potensialet for betydelig oppgang fremover. Dette vil være svært kort oppsummert, men vil gi god innsikt i selskapet for både eksisterende aksjonærer og potensielle nye investorer som har vurdert en inngang. Info her representerer mer eller mindre argumenter for hvorfor kursen burde stå i minst NOK 26 per aksje (SB1M hadde en SOTP valuation på NOK 25 for PNOR) altså 234% opp fra dagens kurs.

Dato for innlegg: 2 Juni 2023

1. KORT OM SELSKAPET

PetroNor er aktiv innen utforsking og produksjon av olje og gass i vestlige Afrika og eier følgende assets som vil gi ca 6000 bopd ila utgangen av 2023:
1) CONGO-BRAZZAVILLE - 16.83% participant interest i PNGF Sud, et offshore felt utenfor Kongo
2) NIGERIA - 13.1% economic interest i Aje-feltet i lisensen OML113
3) GAMBIA - 90% interest i A4-lisensen
4) GUINEA-BISSAU - 100% interest i Sinapa (Block 2) og Esperanca (Block 4A og 5A).
5) SENEGAL* - I utgangspunktet 90% operated interest i ROP og SOSP lisensene. Rettighetene til disse er imidlertid i ICSID for voldgiftsbehandling. Personlig anser jeg disse som tapt, og det prises også inn i verdien i selskapet, men kan naturligvis være en betydelig oppside om PNOR får beholde en viss eierandel i en av disse lisensene.

2. FINANSIELLE TALL (as of tilgjengelige tall 2 Juni 2023)

Market Cap: 1,100 MNOK
Enterprise Value: c. 1,238 MNOK
Aksjekurs: 0,777 (nå 7,77)
EBITDA: 1,060 MNOK. ----> Dette betyr at PNOR har et driftsresultat før avskrivninger, nedskrivninger og div renteposter som er ca like stor som HELE markedsverdien til PetroNor, som er mer eller mindre uhørt på kapitalmarkedet. PetroNor handles altså dermed til en EV/EBITDA på mikroskopiske 1,16x, og dette var for 2022, i 2023 vil produksjonen øke ytterligere slik at dette tallet vil være til og med enda lavere. Consensus blant analytikere var at Petronor handles til 0,68x EV/EBITDA for 2023. I bransjen så ligger snittet på E&P-selskap på ca 5x ---> Dette vil si at PNOR, hvis priset til det resten av markedet skal prises til, skal ha en EV på MINST 5,302 MNOK, som gir en Market Cap på ca 5,288 MNOK som tilsier en aksjekurs på NOK 3,71 (nå NOK 37,1) per aksje. Nå skal det imidlertid med full rett være priset inn ekstra politisk risiko slik feks DNO har, ettersom PNOR også har sine problemer slik som feks korrupsjonssaken mot tidligere sjef Søvold (selskapet er imidlertid ikke siktet, men gir inntrykk av at selskapet er useriøst), denne saken i Sengal som egentlig burde skrives ned til 0, samt at man har droppet kvartalspresentasjoner selv om selskapet mente det var pga tidspunkt for lifting av olje som gjør at inntjening kvartalsvis vil være volatilt og misvisende. Det vil si at en EV/EBITDA på 3,5x kan anses som rettferdig. Dette vil gi en aksjekurs på NOK 2,6 (nå NOK 26) per aksje. Det tilsier en oppside på 234% fra dagens kurs.

3. FREMTIDIGE TRIGGERE

- PNGF Sud: Aurora Atwood har ankommet PNGF SUD og det vil trolig komme en melding fra selskapet når som helst nå om at de har startet dette innfill-programmet for å øke produksjonen ytterligere. Dette er trolig den mest nærliggende triggeren som kan dytte kursen betraktelig.

- Tilbakekjøp av aksjer/Utbytte: Selskapet vil tjene ekstremt mye penger i 2023 også, slik at man får såpass mye cash on hand at det vil være sannsynlig at en del av dette vil gå til M&A, men også til feks tilbakekjøp av aksjer.

- Finalization av rettssaken mot tidligere sjef Søvold: Dersom PNOR slipper unna fullstendig, eller en liten bot på noen titalls millioner NOK så vil kursen kunne eksplodere oppover i det saken blir lagt bak selskapet og man kan fokusere på produksjon og massiv inntjening.

- Aje-feltet: Med tanke på Aje så var tanken å bytte ut nåværende FPSO (Front Puffin) med en mer moderne, og i følge marinetraffic som ble oppdatert nylig er denne nå vekk fra feltet og plassert i havnen i Lagos. Nå skal de bare drille flere brønner og ikke minst etablere en 30km lang pipeline til fastlandet. Selskapet selv har sagt de satser på FID ila slutten av året, aka alt fra august til desember. En nærliggende trigger her vil være annonsering av gas offtake contracts knyttet til prosjektet, som kan skje når som helst. Fant også en interessant artikkel fra største aksjonær i PNOR som ble publisert nylig, der han snakker om blant annet AJE. Der bekrefter han også at FPSO nå har blitt byttet ut og at de nå er i ferd med å erstatte med en ny FPSO. Basert på ordlyden ser det også ut som de allerede er i gang med bygging av pipeline og at de er i fremskridende samtaler med offtakers for gassen. Pipeline vil muliggjøre salg av gass til andre land som Togo og Benin også. I samme paragraf der det snakkes om deres investeringer i PNOR sier han også: "We are looking for brownfields in Angola, Nigeria or Congo-Brazzaville where we can take over and apply our EOR expertise to enhance production." Så mulig det blir kjøp av flere felt, men usikkert om det blir gjennom PNOR eller Petromal, men er nærliggende å tro det vil være gjennom førstnevnte ettersom de allerede har lisenser på disse områdene. Link: https://theenergyyear.com/articles/epc-and-eor-for-adnocs-production-ramp-up/

- Hvis gjeldstaket i USA heves vil det fjerne mye usikkerhet og styrke sannsynlighet for vekst i økonomien og dermed etterspørsel etter olje

- OPEC-møte den 4 juni (kommende søndag) der det er priset inn at det ikke skal oppstå noe kutt i produksjon, men der enkelte OPEC-medlemmer likevel har advart de som er short olje at de kan få svi av å spekulere. Om det skulle enten bli annonsert kutt i produksjon eller bare signaler om at det vil komme flere kutt så kan det dytte oljeprisen høyt opp.

- Voldgiftssaken i Senegal: Denne saken i Senegal anser jeg (og åpenbart markedet) som tapt, men er likevel interessant å se på ICSID sin statistikk på slike saker. I 48% av tilfellene sider ICSID med investorene sine krav i sin helhet eller delvis, mens de rejecter investorene i 28% av sakene. Tok også en titt på saker innen oil and gas som har blitt filed hos ICSID samtidig som Petronor (da APLC) og det ser ut som ca 50% av sakene nå har blitt konkludert. En sak som handlet om hydrocarbon concessions (aka samme som Petronor sin sak) hadde sin Date of Constitution of Tribunal like etter PNOR og fikk nylig konkludert saken for 2 mnd siden. Med andre ord kommer det sikkert en avgjørelse innen August/September tenker jeg. Alternativt juni, men har mine tvil om det. Hadde vært greit å bli ferdig med den saken nå selv om den er priset til 0 i aksjen. Et kompromiss som PNOR tidligere oppnådde med A4 hadde jo vært sensasjonelt, men tviler sterkt på at det blir tilfellet her med myndighetene som ikke er villige til å forhandle. De har forøvrig tildelt 1 av lisensene til Total allerede, så den er gone uansett.

- Salg av lisenser: Selskapet kan vurdere selge unna alt av lisenser til flere milliarder og betale ut alt som utbytte til aksjonærer
Redigert 15.06.2023 kl 20:04 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
22.06.2023 kl 19:20 5674

Det er tydelig at du sliter nå. Kanskje har du ikke bare en liten pott med aksjer? Kanskje er du ute og kjører og har et betydelig tap. Da vender man gjerne frustrasjonen mot selskap og ledelse. Noe imot å informere oss om hvor stor din beholdning i PNOR er ?
Slettet bruker
22.06.2023 kl 19:30 5661

Jeg sitter på 100.000 aksjer og forbanner den dagen jeg lot meg lure inn i dette pyramidespillet... Hva som irriterer meg mest er at tåkepratet her inne som kanskje var tunga på vektskålen for å gå inn for godt over et år siden fortsetter med uforminsket styrke... Jeg håper for guds skyld at jeg kan være en motvekt til menigheten her inne og kanskje avverge noen stakkars jævler for ikke å gå inn her... Men vet ikke... Begynner å lure på om denne glorifiseringen av dette selskapet kommer fra folk som har et betinget håp om at denne aksjen faktisk er så useriøs at vi kan snakke på den 30 øres oppgang på Hegnar forum så vi kommer oss ut... Vi sitter i et selskap der styret ikke makter å drive kursen ett jævla øre mens en hobbyinvestor med egen instagram konto greier kjøre den 10-15 øre påben jævla tweet. Espen fuckings Teigland har mer innflytelse på aksjekursen her en styret som skal styre skuta!?
E Desperados
22.06.2023 kl 20:17 5627

Men du kjøpte vel ikke bare fordi noen på internett skrev at det var en god investering? Antar du hadde regnet på det selv og konkludert med at aksjen var billig.

Sitter med nesten dobbelt så mange aksjer som deg, men er ikke nevneverdig bekymret for investeringen. Det kommer seg på et tidspunkt. Eyas/Petromal sitter med så mange aksjer at de ikke får solgt noe, så det er rimelig bankers at utbyttene kommer så fort de ikke trenger å holde igjen ekstra cash for utbygging av nye prosjekter. Så pust med magen så ordner det seg.
Fluefiskeren
22.06.2023 kl 20:42 5582

Takk for et svar som virker ærlig. Hvis du sitter på 100 000 aksjer etter spleis så har du jo 700 000 kr investert i selskapet. Det er mer enn hva jeg har.

Ikke forstår jeg hvorfor man utrettelig disser selskaper man sitter solid i, men deg om det. Skjønner bare ikke hvorfor du gjentar og gjentar deg selv. Absolutt alle er enige med deg i at kursutviklingen har vært elendig om vi ser den over en periode på over ett år. Det kan jo ikke bestrides. Tallene taler for seg selv.

Selv prøver jeg på å unngå haussing, men det sier vel seg selv at jeg har troen på lang sikt. Ellers hadde jeg jo selvsagt solgt alt eller deler av investeringen. Troen er imidlertid ikke større enn at jeg ikke har økt beholdningen på et par år. Da ser jeg bort fra de jeg fikk tildelt som PEN-aksjonær. Min strategi er å sitte musestille så lenge vi ligger på dette nivået vi er på nå. Og prøve å glemme den litt selv om det ikke er lett.

Vi er i en ond sirkel som det er vanskelig å komme ut av. Folk er drittlei for å si det stygt, og benytter derfor sjansen til å selge så snart kursen beveger seg oppover. Aksjen er langtfra den som følger oljeprisen tettest, men mer nå enn tidligere tør jeg påstå. En oljepris på 100 USD pr. fat tror jeg ikke vil bli neglisjert. Jeg håper på gode nyheter både innen organisk vekst og ikke minst farm-outs og eventuell tildeling av SOSP på endelig basis. Håper på at de gode nyhetene kommer ganske tett i tid. Da kan ikke selskapet neglisjeres lengre av analytikerne.

Og som jeg har nevnt noen ganger skulle jeg ønske aksjonærene så verdiene istedenfor å selge. Hadde salgsknappen vært litt tregere hadde vi ikke vært der vi er nå. Det er vi som for en stor del bestemmer kursen fremover.
Abu
22.06.2023 kl 22:08 5480

Takk for ein frisk og god debatt der folk hiv seg på og opnar opp om sine posisjonar. Det er bra!
HT spør om kvar han bommar og gjev sjølv svaret; Dårleg timing og inn på for høgt nivå. Det er slik berre ein å laste for dette;...HT!
Det er dumt å gje lutlag skulda for dine feilkjøp i marknaden, lutar kan gå opp, men og gå ned, slik er spelereglane.
I ei vise heilter det at; "De gamle vil ha deg hjemme". no er det dags HT og bli vaksen, ikkje vere likegla, men stå for det du sa, eller på børsspråk stå for det du kjøpte og
det du gjorde!
Du er ikkje åleine slik, heile børsen og heile Europa er fyld opp med folk som veit dei har gjord feil, men gjev andre skulda!
Sjå det positive og bruk alle opsjonar, HT.

I pump og dump seansen no forre veka, selde eg 3 PNOR postar , sist på 0,807 og total snitt 0,803, var så ein profitabel tur innom Yara på oppturen før X utbyttedag med ein knapp prosent før eg kjøpte tilbake i PNOR(for tidleg) på 0,791, så 0,775 og til sist på 0,761, og simsalabim; 19,2K fleire lutar på konto(no 1920) utan å tilføre ekstra cash. Og det morosame var at eg hugsa på å skifte ut siste nullen i portefylgja med eit 5 tal og vart dimed opprunda og fekk soleis ein halv ekstra lut med på kjøpet!
"Pass øra dine , så passar kronene seg sjølv", sa dei gamle og dei hadde rett! " mest 2 ekstra panteboksar der gitt!
Nacobo
23.06.2023 kl 00:17 5330

Abu du trengte bare 1 gammel aksje for å få rundet opp til 1 ny 😜
markie
23.06.2023 kl 10:02 5056

Trodde selskapet ville kjøpe tilbake aksjer. Men kan virke som aksjonær vennlige tiltak begrenses til prat. Mcap begynner bli riktig lavt 80-90 mill $. Hvor lavt kan det synke før noen kjøper dette..
Redigert 23.06.2023 kl 10:04 Du må logge inn for å svare
Viking_I
23.06.2023 kl 10:32 4993

oil lifting in next 7 days ...................as per
https://newsweb.oslobors.no/message/592936
The next sale of PetroNor’s entitlement oil is scheduled in late June with an estimated lifting of 270,000 bbls bringing total sales for the year to 833,000 bbls.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:4808668/mmsi:241497000/imo:9749506/vessel:SPEEDWAY
Redigert 23.06.2023 kl 10:33 Du må logge inn for å svare
EspedalH
23.06.2023 kl 11:17 4925

Nedgangen fortsetter. Styret har vel tatt ferie. Så er vi på 6 tallet, når kommer 5 tallet...? Er jo ingen som vil kjøpe her... Folk river heller av plasteret, å prøver å komme seg ut?
E Desperados
23.06.2023 kl 12:42 4828

J Pace sa på forrige presentasjon at det ville bli utbytte/tilbakekjøp når det hadde blitt for mye penger i banken. Så dersom det ikke blir behov for penger til borring i GB så kommer det garantert tilbakekjøp. Når det er sagt så mener jeg det er rimelig håpløst at man ikke kjøper tilbake aksjer til dagens kurs.
Kvike11
23.06.2023 kl 13:16 4937

Tilbagekøb ville være det bedste for selskabet, dermed beholder de værdierne i selskabet og samtidig øger de aktie kursen.
Største aktionær som også er bestyrelsesformand, vil måske gerne have udbytte af sine investeringer.
Måske de skulle se lidt indad, og finde en dygtig medarbejder i blandt dem de har nu og givet flere info til marked.
Der sidder flere i bestyrelsen der bare sidder på hænderne, kunne de ikke tænke sig at lave lidt for deres hyre..
De burde være dygtige nok til at holde marked opdateret, og få snakket kursen op..
At den falder også idag, er hovedrystende, med de store værdier der er i selskabet.
Hvor meget tjener de kvartalsvis på udlån af deres kapital /renteindtægt, som de sikkert stadigvæk har stående i dollar
Viking_I
23.06.2023 kl 13:32 4906

With current cash reserve in half of it PNOR can buyback all free-float of 31% with current share price.
tuja
23.06.2023 kl 14:15 4845

Blir vel lifting i løpet av neste uke. I dag er mcap 980mill nkr. Etter lifting har de vel tilnærmet 700 mill kr på bok. Helt utrolig prising av selskapet. Rene x-files. Du tror det ikke før du får se det.
Slettet bruker
23.06.2023 kl 14:44 4797

Jeg tror selskapet med vilje og viten står og ser på at kursen gruses så storaksjonærene kan overta selskapet for en slikk og ingenting i god tid før det begynner å lukte utbytter...Selvfølgelig kommer selskapet til å tjene penger. Men det kommer vi små aksjonærene til å se noe til... I løpet av et par år er dette selskapet tatt av børs og småaksjonærer er avspist med 0..Men de må vel vente til kprrupsjonssaken er avklart før de får gjort noe... Vent å se. Den dagen kursen står i 5 kr og selskapet kjøpes opp for kr 10 ser det veldig bra ut med en budpremie på 100% men det er likevel ikke en jævla småaksjonær som tjerer ei jævla krone på det...
Slettet bruker
23.06.2023 kl 14:52 4772

For alt vi vet er det Petromal som har initiert MM for å holde kursen nede i påvente av bud på hele selskapet.... Pil råttent og korrupt... Så har de bare plassert et par norske i styret for å gjøre Nigerua svindelen mer spiselig for norske investorer.....
polion
23.06.2023 kl 15:10 4734

Dette kunne jeg sagt noe om, men på grunn av min inhabilitet (som aksjonær) må jeg dessverre avstå. Polion er i sånne saker like forsiktig som både Trettebergstuen og Brenna.
E Desperados
23.06.2023 kl 15:17 4712

Hverken Søvold, Ludvigsen eller Norman-Hansen kommer til å godta noe bud på 10kr. Til det kjenner de selskapets reelle verdi alt for godt. Så det er totalt utenkelig at man kommer til å få kjøpt opp hele selskapet med et sånt skambud. At man kan få flertall for å ta selskapet av børs er vel også svært usannsynlig all den tid man gikk på børs i første omgang for å kunne hente kapital til ekspansjon.
Slettet bruker
23.06.2023 kl 15:34 4681

Søvold og Ludvigsen må kanskje ut... Normann-Hanseen kom vel inn her på bakgrunn av sin relasjon til Ludvigsen... Ludvigsen solgte vel en større del av sin PNOR portefølhe til nettopp Normann Hansen for 0.99 så vet ikke....
Slettet bruker
23.06.2023 kl 15:38 4798

Normann Hansen har vel gjort noen flere dårlige investeringer i et fransk bakeri kjede ish så om det blir kapitalskis på han i tilleggvtil at de andre må selge seg ut grunnet korrupsjonssaken så hvorfor skulle ikke de bare tatt pengene sine og stikki om muligheten byr seg? Naivt å tro at dette er et dugnadslag som er her helt og holdent for oss små ubetydelige...
Fluefiskeren
23.06.2023 kl 15:41 4800

Vet det er i tiden med konspirasjonsteorier, men den der tar kaka.

Imidlertid synes jeg aksjonærene bør be om en validering. Det er jo rene skjære galskapen at vi eventuelt betaler noen for å gjøre aksjene våre mindre verdt.

Når det gjelder de to korrupsjonssiktede håper jeg de blir tvunget til å selge aksjene sine hvis de blir dømt. Selskapet må ta helt avstand og personlig vil ikke sitte som aksjonær i et selskap med korrupte personer. Dessuten trenger de nok en god del penger til bøter.

Men jeg tror ikke de blir dømt. Selv om de skulle være skyldige. Derfor tror jeg ikke en frifinnelse er det samme som at Søvold kan komme tilbake som CEO. Her bør selskapet så snart som mulig innsette en ny kompetent person. Ikke noe galt med Pace, men det er noe med historien hans i selskapet. Dessuten sitter han jo bare som foreløpig CEO. Nye koster feier best.

Vi vet en del om korrupsjonssaken nå. Vi vet at det var Hemla og vi vet at det sannsynligvis gjaldt familien til sittende president. Derfor anser jeg det som usannsynlig at Økokrim når fram. Da dette kom frem var jeg faktisk litt lettet. Men det var det tydeligvis mange som ikke var da kursen raste på dette også.
Redigert 23.06.2023 kl 15:43 Du må logge inn for å svare
markie
23.06.2023 kl 16:26 4751

Håper du har feriepenger nå. Mye billigere en for 2 uker siden. Kanskje vente 2 uker til. ..) Ingen bunn lenger her.
Fresh Prince
24.06.2023 kl 10:16 4357

Nå skal man ikke håpe på krig, men for å si det sånn: Hvis "borgerkrigen" i Russland som begynte natt til i dag eskalerer i løpet av starten av uken så ser man nok en eksplosjon i oljeprisen! Vet ikke om PetroNor allerede har kommet fram til en pris med en eventuell kjøper, men hadde jo vært ganske gøy om oljeprisen øker til høy 70/lav 80 i det de selger oljen
Makrobaronen
24.06.2023 kl 17:05 4079

Kjøpte 10k aksjer og fikk snittet ned til litt over 8kr, men virker som jeg kunne fått endel billigere ja..
EspedalH
24.06.2023 kl 19:02 3969

Kan godt være oljeprisen for et realt hopp av Wagner sprella. Dog har jo PNOR kursen ikke følgt hopp i oljeprisen, lov å håpe det snart skjer, vi får se…
Ved
25.06.2023 kl 06:51 3726

Nå er vel snart prisen bra nok til at Teigland ser nye muligheter, da tar det sikkert ikke lang tid før vi ser 8++ igjen. Får håpe han ikke tar ferie før det skjer.
Kvike11
25.06.2023 kl 07:50 3700

Det bliver forbruget der stiger , og mindre olie til salg i marked der vil løfte olie prisen over 90 mod kurs 100.
USA har snart brugt alt deres krudt for at holde olie prisen nede.
Snart vil det lyde: alle er overrasket over stigende forbrug af olie på grund af ferie periode, og Kina er ved at vågne op.
Kina har desperat brug for energi, de starter stadigvæk nye kulværker op, kan kun være på grund af mangel på energi.
PNOR har et kæmpe efterslæb i kursen, er ikke i tvivl om vi snart vi se stigende priser.
markie
25.06.2023 kl 22:05 3288

Vi er vel i realiteten og skrubber mot atl. Allerede. Ettersom nok er ned over 10% mot $ etter nyttår.
På høy tid med noe seriøs haussing.
Redigert 25.06.2023 kl 22:06 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
25.06.2023 kl 22:30 3214

Fortsatt et stykke ned til ATL. Har vært nede på lavt femtall.

Jeg fryktet spleisen selv om den jo er helt betydningsløst. Rent psykologisk kan imidlertid nedsiden virke større. Men her hadde jo ledelsen ikke noe valg.

EDIT: Ellers så kan vi nok forvente flowtall for siste infill-brønn til uka. Ellers spennende å se om dramatikken i Russland vil ha noen betydning for oljeprisen.
Redigert 25.06.2023 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
E Desperados
26.06.2023 kl 07:12 3033

Vil vel overraske meg litt om vi får flowtall før Q2-oppdatering i starten av juli.
markie
26.06.2023 kl 09:20 2801

Selskapets produksjon og cash posisjon er annerledes i dag kontra da den var nede på 50 øre tallet. Nå har de også kjøpt AJE . Det har som sagt hent en del. Verdier er selvsagt der . Dermed kommer kjøperne. Bare ta en titt på Pen. Dette var også en øretriller aksje. Den psykologiske effekten du snakker om betyr ingenting for seriøse investorer. Det var disse som dro opp pen.
toftos
26.06.2023 kl 09:23 2801

Stort sett alle oljeselskaper åpner opp i dag, men pnor er ned over 2%. Det er absolutt ingen kjøpere enda vi er nede å snuser på ATL, men selgere er det tydeligvis nok av. Har kjøpt flere aksjer hver gang vi har vært nede på 0.7 tallet i håp om at vi en gang skulle se kronen igjen, men no begynner eg faktisk å tvile. Ser ut som bunnene blir lavere og toppene blir lavere, og absolutt ingen kjøpsvilje utenom pumpene til Teigland. Begynner nesten å bli enig med HT, det er no her vi ikke vet
Ved
26.06.2023 kl 09:30 2784

Er lett å bli negativ på dager som dette. Er jo veldig mange aksjer i rødt i dag da. Trøster meg med at Pnor ikke har nådd dagens topp 20 liste med tapere foreløpig.
Redigert 26.06.2023 kl 10:08 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
26.06.2023 kl 10:12 2648

Det gjenstod jo bare komplettering 9. juni så den burde jo være i produksjon nå. Vet ikke hvor lenge de tester, men som du sier kan det hende de venter til oppdateringen i juli før de melder. Den kom den 11. i fjor.
tuja
26.06.2023 kl 10:13 2665

Mcap 960 mill kr. Spent på hvor mye cash de sitter på etter lifting. Begynner å bli latterlig billig.
Fluefiskeren
26.06.2023 kl 10:14 2673

Det er vel like mange kjøpere som selgere? Hvordan kan man få omsetning uten en eneste kjøper?
Slettet bruker
26.06.2023 kl 10:36 2594

Da var vi på 6 kroner og på god vei videre mot 5 kr. .
tuja
26.06.2023 kl 10:43 2619

Så du tror prisingen vil være under kontantbeholdningen? Det vil i så fall være tidenes kjøpsmulighet.
Slettet bruker
26.06.2023 kl 11:36 2473

Det kan så være. Men jeg tror ikke dette vil være noen kjøpsmulighet før man får adressert hva som er det underliggende problemet her. Om det er korrupsjonssaken, liten tillit til styret eller liten fremdrift på nye prosjekter er vanskelig å si men markedet har ofte rett og i denne aksjen har tydeligvis underliggende verdier lite å si for aksjekursen. Så noe er det som skurrer....