Farma

King
18.06.2021 kl 08:20 7138

Aksjehandel dreier seg mye om psykologi og hvordan mennesker lar seg påvirke. Algoritmene til shorterne er rigget for å påvirke negativt slik at de engstelige og utålmodige selger med tap. Jeg har forsøkt å komme med innspill her for å roe ned stemningen litt og håper det hjelper. Er tidshorisonten 1-2 år kan jeg ikke forstå hvordan det er mulig å tape penger på denne aksjen. Med tidshorisont på 5 år kan økningen bli formidabel. Kortsiktig blir det spennende å se om Bemcentinib blir fanget opp av BP i USA som en aktuell antiviral-medisin mot Covid-19 og alle fremtidige virus. Her ligger det enorme penger i potten. På dagens kurser ser jeg ingen grunn til annet enn å øke beholdningen av Bgbio aksjer. Aksjen er på sitt aller billigste nå og vi nærmer oss slutten av salget.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.